Meer impact met jouw online content

Zet in 4 weken een ijzersterke contentstrategie op waar je jaren mee vooruit kunt.

Leer hoe je een sterkte contentstrategie maakt én inzet om jouw impact te vergroten. Claim je expertstatus en trek meer (potentiële) klanten door waardevolle content te delen.

Word consistent zichtbaar op een manier die bij jou en je bedrijf past!

De Content Academie gaat je hierbij helpen!

In deze academie krijg je toegang tot alle kennis en ervaring die ik in 10 jaar tijd als content creator en online marketeer heb opgedaan. De academie is voor ondernemers die onzeker zijn over hun zichtbaarheid en verlangen naar meer impact voor hun bedrijf met content. Door te investeren in een goed fundament voor al je online content, gaat content echt voor je werken bij het bereiken van al jouw doelen.

Content is king,queen en everything in between

Content maken is niet alleen leuk, het helpt je ook je doelen te bereiken. Of je nu meer kennis wilt delen of betere leads wilt aantrekken: content maakt het mogelijk. Toch zie ik dat veel mensen worstelen met hun content. Misschien herken je dit wel:

A

Je deelt niet consequent content, maar soms veel en dan weer een tijdje niets

A

Je content is “gemaakt”: je ziet een post die werkt bij anderen en kopieert het, maar daarmee is het niet authentiek

A

Je weet niet waar je moet beginnen dus stel je het maken van content steeds uit, waardoor je online niet zichtbaar bent

A

Je bent veel tijd kwijt aan het maken van content

A

De content die je maakt levert je niet op wat je graag wilt

Je bent niet de enige! Al mijn klanten en deelnemers aan de Content Academie vinden het maken van content in eerste instantie niet per se leuk of makkelijk. Maar het kan echt anders! Ik gun je dat het maken van content je oplevert wat je verdient, zowel in klanten als in omzet. Daarom heb ik de Content Academie bedacht.

Wat is de
Content Academie?

In Content Academie heb ik al mijn kennis en ervaring gestopt die ik in 10 jaar tijd als content creator, contentstrateeg en online marketeer heb opgedaan. De academie is voor zowel beginnende als ervaren ondernemers: je investeert in een goed fundament voor je contentstrategie van de komende jaren.

In de Content Academie leer je alles over content gebaseerd op:

A

Mijn ervaring en kennis als Online Marketeer

A

Mijn 10 jaar ervaring als influencer en content creator

A

Mijn passie voor content creatie

In 4 weken bouwen we samen een sterke fundering voor jouw contentstrategie, waarmee je jouw bedrijf naar het volgende niveau kunt tillen.

Je bent
klaar voor de Content Academie als je?

A

Wilt investeren in een sterk fundament voor al jouw online content

A

Meer online zichtbaar wilt zijn met een duidelijke boodschap om jouw ideale klanten aan te trekken

A

Klaar bent om je podium te pakken en te stralen in de spotlight

A

Een expertstatus wilt claimen door het inzetten van de juiste content voor jouw online kanalen

A

Met het creëren van content niet meer, maar juist minder tijd mee kwijt wilt zijn!

A

Niet meer onzeker wilt voelen over de content die je online deelt

In de Content Academie leer je hoe je content vóór je kunt laten werken. In 4 modules die je op je eigen tempo kunt doorlopen, neem je jouw bedrijf en doelen onder de loep. Met gerichte oefeningen maak je een begin aan jouw ijzersterke contentstrategie!

Referenties

Dit zeggen klanten

Bedankt! Ik vond het een feestje om met het mooie werkboek te werken en ik heb veel gehad aan onze mailwisselingen en de ondersteuning. We hebben nu een onderbouwde en doordachte strategie staan voor het maken en verspreiden van content vanuit ons merk. Module 1, heeft me echt heeft gedwongen tot de kern te komen WAAROM we doen wat we doen en waar onze content dus onderdeel van is/zou moeten zijn. Niet makkelijk, wel heel nuttig. De ‘contentstrategie op een A4’ uit module 4 heeft me ook enorm geholpen om alles overzichtelijk te krijgen. Het vormt een fijne basis waar je op kunt terugvallen bij het maken van content.
Carlijn

Communicatie specialist

Zonder Dainahara zou ik nooit mijn product zo zelfverzekerd hebben kunnen lanceren! Ze heeft me echt geholpen om de fundering van mijn merk en de uitingen op social media neer te zetten. Daar zal ik haar eeuwig dankbaar voor zijn!

Dainahara is een enorm prettig persoon om mee samen te werken. Ze heeft veel verstand van inhoud en is een expert in wat ze doet. Wees voorbereid om meteen aan de slag te gaan, want in de eerste minuut heeft ze je al zo veel handvaten gegeven, dat je een paar weken vooruit kunt werken.

Alles wat Daina uitwerkt, is tot in de puntjes verzorgd. Echt waar, ik kan het iedereen van harte aanbevelen om Dainahara in de hand te nemen als je een professionele content wilt neerzetten!

Caroline

Eigenaar QuQu Daipers, QuQu Daipers

De Content Academie heeft mij een fijne contentstrategie opgeleverd, om mijn content aan te kunnen toetsen en om op terug te vallen als ik het even niet meer weet.

Als je het een paar weken wat rustiger hebt, is dit de ideale manier om je contentstrategie te maken of te herzien. Je moet er wel echt even tijd in stoppen, maar als je dat doet, dan heb je een goed fundament waaraan je je content kunt toetsen en waarop je terug kunt vallen. Het fijne werkboek neemt je stap voor stap mee en de ondersteuning van Dainahara schept helderheid.

Een compliment, want ik vond de opbouw echt goed. Ook fijn dat ik 2x 1-op-1 met je heb kunnen sparren, dat werkt echt fijn. Keep up the good work en veel succes!

Ria

More then Mayo

Waarmee ga je aan de slag tijdens de Content Academie?

In 4 modules aan materiaal werk je aan een sterke contentstrategie voor al jouw online kanalen. Deelname aan de academie is individueel en niet in groepsverband. Gedurende de Content Academie heb je de mogelijkheid om aan mij al je vragen te stellen in de speciale LinkedIn groep. Tijdens de Content Academie werk je aan de hand van een werkboek, video theorielessen, opdrachten en challenges. De modules geven inzicht in thema’s die nodig zijn om een contentstrategie te bouwen. En een content-plan in te vullen met maanden aan content ideeën, zodat jij na de academie direct online kunt gaan knallen.
t

CONTENTMARKETING 101

We beginnen bij de basis: wat is contentmarketing eigenlijk? Waarom heb je het nodig en waarvoor kun je het gebruiken? Welke soorten content zijn er? Kortom: alles wat je wilt (en moet) weten om een goede contentstrategie te maken.

Het fundament

In deze module ga je aan de slag met het fundament van jouw contentstrategie. Je kijkt naar jouw bedrijfsdoelstelling, producten, verkoop flow, omzet (zowel je actuele en je gewenste ;)). Ook onderzoek je jouw ideale klant: wie is dat, waar vind je die, welk probleem hebben ze? Hiermee onthul je het fundament voor de impact die jij kunt maken in de markt.

i

Opstellen van een contentmix

Nu komen de verschillende vormen van content aan bod. Ik vertel je er alles over: welke verschillende vormen zijn er, hoe kun je die inzetten, op welke kanalen wil jij zichtbaarder worden? Je onderzoekt ze allemaal, zodat je een goede keuze kunt maken. Content – en de kanalen die je kiest – mag namelijk bij je passen. Daar wordt het beter en leuker van!

k

Kaders voor jouw strategie

In deze module leg je alles wat je tot nu toe hebt geleerd en ontdekt over jouw content, vast in kaders. Dit maakt straks het maken van content veel makkelijker: je weet precies waar je content aan moet voldoen om authentiek te zijn en de impact te maken die jij voor ogen hebt.

Na het volgen van de Content Academie heb jij:

A

Een contentstrategie opgezet en daarmee de basis gelegd voor jouw content voor de toekomst om jouw ideale klant aan te trekken

A

Een heldere boodschap die aansluit bij wie je bent en wat je wilt bereiken met jouw content

A

Jouw unieke verhaal omgezet in content die raakt, aantrekt en verleidt tot sales

A

Een duurzaam contentplan om consistent zichtbaar te zijn

A

Weer zin en vertrouwen in het creëren van relevante en kwalitatieve content!

De Content Academie is WEL voor jou als je:

N

Zin hebt om online te shinen (ook al vind je het nog spannend)

N

Toe bent aan het volgende niveau in je business en content hiervoor wilt inzetten

N

Je persoonlijke verhaal, je kennis en je expertise wilt inzetten om anderen te helpen

N

Wilt leren welke soorten content goed bij jou passen én werken voor je business

LET OP! De Content Academie is niks voor jou als je…

M

Snel online succes wilt. Voor een contentstrategie moet je een lange adem hebben

M

Alleen geïnteresseerd bent in Instagram. Instagram is niet the holy grail, misschien past het wel helemaal niet bij jouw doelgroep of jouw karakter

M

Iemand wilt die jouw content voor je maakt, dat kan ook, maar hier ga je zelf aan de slag

Content Academie

Alles op een rij in de FAQ

Q: Wat kost de Content Academie?

De investering is €87 excl. BTW en zoveel tijd als jij erin wilt stoppen. Ik raad aan om ongeveer een uur per week te besteden aan de theorie en dan nog een uur aan het implementeren ervan.

Q: Is het in een groep of alleen?

Je doorloopt de Content Academie alleen. Je kunt dus met volledige focus richten op jouw bedrijf.

Q: Kan ik op elk moment beginnen?

Ja, de Content Academie doorloop je individueel. Geen groep waar je op moet wachten, je kunt vol gas gaan. Voor ondersteuning kun je vragen stellen in de LinkedIn groep

Q: Is de Content Academie ook iets voor mij als ik nog niet bekend ben met contentmarketing?

Ja, dan is het zeker goed om de Content Academie te volgen! Je kunt het ook zelf uitzoeken… maar het is sneller om meteen te leren van iemand die alle kennis al voor je in een tof programma verpakt heeft 😉

tips om content frustratie | Likes Instagram

Wie ben ik?

Ik ben Dainahara, de oprichtster van Creator Studio en de Content Academie. Ik ben dol op goede en mooie content waarmee echt een verhaal verteld wordt. Zo’n verhaal hebben we allemaal, daar geloof ik in. Het is alleen zaak om dat verhaal te vertalen naar content die bijdraagt aan de impact die je wilt maken.

In mijn werk ben ik hier elke dag mee bezig. Ik werk in-house en als freelance contentstrateeg voor grotere bedrijven, 1-op-1 als content coach met kleinere partijen én ik run al 10 jaar het platform Explore Utrecht. Al mijn kennis en expertise zit in de Content Academie, omdat ik geloof dat het maken van goede content voor iedereen beschikbaar zou moeten zijn,

Als je nog een vraag hebt, kun je me het beste even een bericht sturen via DIT FORMULIER.

5 + 8 =